Ordre
Når du afgiver en ordre i webshoppen, sender vi dig automatisk en ordrebekræftelse. På den måde ved du, at vi har registreret din bestilling.
Du er altid velkommen til at kontakte os på mail info@thevintageroom.dk eller telefon +45 21 75 75 51 (Man-Lør 10-18).
Send os gerne en e-mail med dine præferencer omkring farve, stof og størrelse. Hvis du har et billede af din inspiration, må du også gerne vedhæfte det. Vi vil så vende tilbage med forskellige forslag for at realisere din vision.
Kig gerne i vores Kollektioner og Lookbook for at blive inspireret af de mange muligheder, vi tilbyder.
Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.
Send os gerne en e-mail med jeres ønsker eller drømmevision. Vedhæft gerne inspirationsbilleder og eventuelt en størrelses-/planløsning af det rum eller hus, som I ønsker indretningshjælp til.
Vi vil derefter vende tilbage med en visuel præsentation for at realisere jeres vision.
Besøg vores Indretningsside for at læse mere.
Send os en email om jeres indretningsprojekt, også vil vi vende tilbage med et visuelt designkoncept, der imødekommer jeres vision og behov.
Besøg siden Professionelle fot at læse mere.
Email: info@thevintageroom.dk
Vi samarbejder med en international gruppe af anerkendte designere og håndværkere, der deler vores passion for gode materialer og håndværk. Vores produkter bliver produceret i Portugal, Frankrig, Italien, Holland og Singapore.
Betaling og sikkerhed
Alle priser er inklusiv 25% moms.
Betalingsmetoder du kan bruge:
- Visa
- ApplePay
- GooglePay
- Master Card
- Anyday
- ViaBill
- Bank overførsel
Reservation af beløb
Når du betaler med et betalingskort, bliver beløbet reserveret med det samme.
Vi tager ikke kortgebyrer. Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Ved bank overførsel, brug venligst nedenstående oplysninger:
INTERIOR DESIGN GROUP APS
Reg nr: 2141, Konto nr: 6899206221
Udenlandsk overførsel
IBAN: DK90 2000 6899 2062 21
Swift: NDEADKKK
Angiv venligst ordrenummer på betalingen.
Vi tager din sikkerhed meget alvorligt og opdaterer derfor løbende vores hjemmeside med den nyeste sikkerhedsteknologi.
Vores betalingssystemer er krypterede og sikrer, at dine betalingsoplysninger forbliver private og beskyttede under hele transaktionsprocessen.
Du kan også genkende, at vores hjemmeside har en krypteret og sikker forbindelse, når du ser en hængelås til venstre i adressefeltet i din browser.
Vi har en e-mærke certificering.
E-mærket certificering betyder, at vores webshop er blevet verificeret af et autoriseret juridisk firma og opfylder alle krav, der stilles til en webshop, der tilbyder e-handelsservice.
Det sikrer bland andet, at forbrugerne har en sikker data- og betalingsproces samt gratis køberbeskyttelse med økonomisk sikring på op til 10.000 kr. pr. handel.
E-mærket er en dansk repræsentation af EU Ecommerce Trustmark, som har til formål at sikre tryg og gennemsigtig onlinehandel.
Du kan læse mere om certificering på siderne:
Levering
Du kan se den forventede leveringstid under hvert produkt i afsnittet 'Levering'.
Leveringstiden er fremvist som estimeret for at tage forbehold for fragt- eller produktionsforsinkelser.
Vi og vores partnere gør altid vores bedste for at levere inden for den estimeret leveringstid.
Hvis der skulle ske ændringer i leveringstiden, som er uden for vores kontrol, bestræber vi os på at informere dig så hurtigt som muligt om den opdaterede leveringstid.
Vi sender dig en email med et sporingslink eller leveringsinformation om den aftalte leveringsdato og tidspunkt.
Vær opmærksom på, at alle ordrer leveres til kantsten, medmindre der er indgået en anden aftale.
Levering foregår typisk på hverdage mellem kl. 08:00 og 17:30. For at kunne modtage varerne skal der være til rådighed et tidsinterval på mindst 3-5 timer i dagtimerne på en aftalt hverdag.
Ja, vi tilbyder gratis fragt med levering i Danmark.
Levering sker altid til en kantsten.
Vi benytter fragtfirmaer såsom GLS, Danske Fragtmænd, PostNord og andre til levering til både privat- og erhvervsadresser.
Der er muligt at tilkøbe indebæring, montering og skraldbortskaffelse.
Vær opmærksom på, at ekstra ydelser som indebæring, montering, bortskaffelse af skrald skal bestilles sammen med din ordre og kan ikke tilføjes senere.
Dette skyldes, at disse ekstra services kræver en særlig planlægning og ikke kan tilkøbes, efter at en almindelig fragt er blevet bestilt.
Kontakt os venligst ved afgivelse af ordren, så vi kan arrangere dette for jer.
Nogle af møblerne leveres fuldt samlet, mens andre kræver let samling.
Du kan se, om et møbel leveres samlet, under 'Levering' sektionen for hvert produkt.
Ja, vi tilbyder international levering.
Bemærk venligst, at leveringspriserne kan variere afhængigt af dit leveringsland og region.
Kontakt os venligst for at få en pris på levering af din ordre.
Fortrydelsesret og Returnering
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
Du kan sende en mail til info@thevintageroom.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som vi gerne sender til dig.
Det er ikke muligt at fortryde købet ved at nægte at modtage varen.
**For specialproducerede varer eller bestillingsvarer er det ikke muligt at lave en retur, da disse varer er individuelt producerede/bestilte og kan ikke fortrydes eller returneres. Du kan se vores returvejledning under hvert produkt i 'Returpolitik'.
For at lave en retur, skal du starte med at sende en mail til info@chandelier-home.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som vi gerne sender til dig.
Når du har givet os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til vores lager i København/Sjælland.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Manglende original emballage kan muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Du skal selv betale for returnering af pakken og hæfter for eventuelle skader under transporten.
Vi anbefaler, at du bruger en forsikret fragtservice.
**For specialproducerede varer eller bestillingsvarer er det ikke muligt at lave en retur, da disse varer er individuelt producerede/bestilte og kan ikke fortrydes eller returneres.
Du kan se vores returvejledning under hvert produkt i 'Returpolitik'.
Vi refunderer din betaling senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Bemærk venligst, at det kan tage noget tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen.
Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.
I tilfælde af, at produktet og emballagen er ubeskadigede og kun blev åbnet omhyggeligt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, er du berettiget til fuld refusion.
Hvis emballagen er blevet åbnet og groft beskadiget, og/eller produktet er blevet brugt, er du berettiget til en delvis tilbagebetaling.
Hvis et produkt er blevet beskadiget eller har mistet værdi på grund af, at du har brugt den på en måde, der ikke var nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, eller hvis varen blev beskadiget under transporten, og skaden ikke er dækket af din produktgaranti, er du ikke berettiget til refusion.
Se venligst vores Returpolitik for at finde ud af, om du er berettiget til en refusion.
Produktgaranti og Reklamation
Alle vores produkter er underlagt kvalitetskontrol.
Vores garanti dækker mod producentfejl og er gyldig i 12 måneder efter køb.
Garantien dækker enhver produktions- eller materialefejl.
Giv os venligst besked inden for 2 måneder efter, at du har bemærket eventuelle mangler.
Den dækker ikke skader, slid, fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der ikke kan tilskrives producentfejl.
Når du handler hos os som forbruger, har du en reklamationsret i 12 måneder.
Reklamationsretten er kundens ret til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var til stede, da varen blev solgt.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af skader, ukorrekt brug, slid, fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der ikke kan tilskrives producentfejl.
Vi gør alt for at levere dine varer til dig i perfekt stand.
Vi anbefaler, at du tjekker din ordre, så snart den er modtaget.
Hvis din ordre var beskadiget under transport, bedes du kontakte: info@thevintageroom.dk inden for 24 timer efter modtagelse af din ordre.
Husk altid at sende billeder af beskadigelsen til os på mail.
Gavekort
Under betalingsprocessen vil der være en mulighed for at indtaste din gavekortkode.
Du skal blot indtaste den unikke kode, der findes på dit gavekort, også vil værdien automatisk blive fratrukket fra dit samlede køb.
Vores gavekort har normalt ingen udløbsdato, da vi ønsker, at modtagerne skal have fleksibiliteten til at bruge det, når det passer dem.